Sunday 16 August 2009

Alaska 10 Laatste vluchtjes

De bewolking hangt vandaag (zaterdag) op een redelijk niveau en het is nog droog. Vandaag gaan we even met een licht vliegtuig vliegen, Mark gaat even niet mee en ik ga met James starts en landingen oefenen. Het is een ongelooflijk verschil, waar ik de hele week heb moeten zwoegen om het vliegtuig in bedwang te houden, krijg ik hem nu met redelijke roeruitslagen daar waar ik hem hebben wil.

Ook Mark vliegt vandaag lekker. Leuk om dit nog even mee te maken, nu hebben we echt het gevoel dat we het door hebben.

Verder een luie dag gehad en 's middags nog even de heerlijke gerookte zalm van Stacy opgegeten met een fles wijn, 's Avonds na het eten nog even blijven borrelen, had ik niet moeten doen. Net teveel alcohol voor mij. Gauw slapen....

Vandaag (zondag) gaan we naar Anchorage waar we nog 2 nachten in het Millenium hotel zitten direct aan het meer bij Lake Hood, de grootste float plane base van de wereld. We zouden vandaag nog even met 2 vliegtuigen gaan vliegen zodat we elkaar zouden kunnen filmen. Voorlopig is de bewolking veel te laag zodat het er wellicht niet van gaat komen.

No comments: